sick

"Freedom is just another word for nothing left to loose"
- Janis Joplin -

Helgen var frkn' awsm! Superhjältemaskerad hos Dana i Göteborg. Fast det bästa var att träffa Linn, Adam, Dana och Hedda. Det gjorde ingenting att jag sjukade ner mig redan på bussen upp, det var bäst ändå.

Nu är jag inne på sista VFT-veckan ever! Åtminstone inom skolorganisationen. Och det känns så himla skönt... trots att jag är sjuk. Tur att jag har Natasha, så vi kan klaga på läskiga människor som får soundtracket till Smallville att spelas upp inne i huvudet, om och om igen. Utan Natasha skulle jag vara en zombie på amfetamin.

Nu sitter jag här och sjuk-äter popcorn och väntar på att tvättstuge-tjuven ska ta sitt pick och pack och dra.




It's hard to miss someone when you don't know if you're allowed to...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0