Födelsedag och noll pluggentusiasm

- Du är vild och vacker, galen och labil... men ändå så förbannat bra - 
- Jimmy Jansson - 

'

Happy birthday till mig. 
'
Jag är för övrigt den sämsta studenten ever. Har knappt pluggat nånting på tentan som ska va inne på fredag klockan tolv. Och vid kvart i tolv ska jag åka till Nässjö och herr optiker, vilket innebär att ja måste äta frukost och duscha nu, vilket genast betyder att jag inte kommer plugga förrän jag kommer hem. Och om jag känner mig själv rätt så kommer det inte ske då heller. 
   
 Jag kommer få sitta hela torsdagsnatten och försöka knepa ihop något vettigt så man åtminstone får godkännt. Suck. Jag är verkligen inte bra på att plugga.
    
Ur högtalaren strömmar Jimmy Jansson, Bruce Springsteen och Foo Fighters, och på golvet ligger Luna som en död utter. 
    
Jag vill även ge en medalj till min mamma för kärlek och omtänksamhet. Denna underbara varelse skottade bort en halvmeter snö förra veckan bara för att snödropparna skulle kunna komma upp, så jag fick min födelsedagsblomma idag. Hon är min favorit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0