Östra Näs i två veckor, tre helger..

- Love's the funeral of hearts - 
-HIM-
'
Är hemma i mitt vackra Näs ända tills efter påsk. Det är tre helger, inklusive dagarna emellan. Livet kan omöjligt bli bättre... eller jo, det kan det, men det är i alla fall tillräckligt bra.
    Det är sjukt många människor jag vill träffa innan jag åker tillbaka, och förhoppningsvis får jag träffa nästan allihop. Nästan
    Imonn blir det födelsedagsbio med Sara. Min alldeles egna, superbästa Sara. Födelsedagsbio is the shit.
    Och jag saknar Mr Foxtrott och tycker att han borde komma hem från Växjö så snart det bara går.
    Veckan kommer för övrigt spenderas med tentaplugg, valpvaktande och en födelsedag mitt i också. Det blir nog kanon. 
'
'
If things are hard to think about... find other things that will take your mind of that thing you don't wanna think about. So that's what I'm trying to do... it doesn't work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0