Life's good

"Our lives are defined by opportunities, even the ones we miss."
~ Benjamin Button - The Curious Case of Benjamin Button ~



Idag är en bra dag. En sån där dag som får det att bubbla i hela kroppen.
Det spelar ingen roll att det snöade när jag skulle ha på mig converse och vara vårflicka,
för solen kom ju fram sen ändå.
Det gör ingenting att jag spenderade halva dagen i biblioteket läsandes "Satans raseri",
för jag fick göra det med två av de mysigaste flickorna jag vet.
Och det kvittar att jag har ett otäckt litteraturseminarium imonn,
för det betyder att då är det jättesnart fredag och då får jag åka hem.
Och den här helgen kommer bli great.


Kan man ha sommarkänslor fast det snöar och blåser kallt?
För det har jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0