smile

"The sadest people I've ever met in life
are the ones who don't care deeply about anything at all."
~ Savannah - Dear John ~


Jag är inne i en period där jag inte kan sluta kolla på fåniga filmer med lyckliga, förutsägbara slut. På tre dagar (egentligen nätter) har jag avklarat sex filmer: Step up 2, Save the last dance 2, Saved, The princess diaries 2, Lizzie McGuire och Greta... fråga mig inte varför det var så många tvåor, jag har inget godtagbart försvar för sådana handlingar.
Och om bara några minuter ska jag glo mig igenom en sjunde film, och sen ska jag packa.

Imonn åker jag och Tyra Tyrann hemhemhem!
Ska bli så himla skönt, trots att jag bara varit borta i lite mer än en vecka.


Har en dejt med Joel imonnkväll, så just nu kan livet knappast bli bättre.

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0